Pesta Buku Kanak-Kanak, Buku Aktiviti dan Upin & Ipin

Standard

Sabtu yang lalu, ayah bawa saya ke Pesta Buku Kanak-Kanak di PWTC. Kata ayah, “ayah mahu borong buku yang banyak untuk Nina..”

Saya ikut sahaja; meskipun mood tidak begitu baik.

Kami tidak singgah lama di pesta buku itu kerana mood saya sangat tidak bagus. Ayah hanya sempat beli 4 buah buku aktiviti dan sehelai tshirt Upin dan Ipin untuk saya.

Kemudiannya ayah cuba pujuk saya dengan membawa kami makan di Ani Sup Utara..

Sup, kan kegemaran saya? 😀

Lihat, mood saya sudah pulih, bukan? Sudah boleh senyum..

..dan menggigit jari mama! hehe..

Setibanya di rumah, saya terus mencuba buku-buku aktiviti saya.

Seronoknya, saya ada 4 buah buku aktiviti. Kata ayah, sekiranya mood saya baik-baik sahaja, ayah akan belikan lebih banyak buku untuk saya.

Aduh, ruginya!

..mana pensil warna saya tadi, mama? Ala, saya mahu mewarna ni..

Jeng..jeng..jeng..

Inilah tshirt Upin dan Ipin yang sempat ayah belikan untuk saya itu. Comel, tak? 😀

Terima kasih ayah.

2 responses »

Leave a comment