Selamat Pengantin Baru Auntie Sheera

Standard

Assalammualaikum..

Horee, akhirnya cuti persekolahan pun tiba. Dalam saya bergembira dengan cuti yang panjang ini, terbit juga rasa gementar saya apabila teringat yang tidak lama lagi saya akan menempuh alam persekolahan yang baru. Ya, kurang sebulan lagi, saya akan belajar di tahun 1.

Oh! Berbalik kepada cerita asal berkenaan cuti sekolah tadi. Cuti persekolahan saya bermula dengan menghadiri majlis perkahwinan Auntie Sheera, sepupu Mama di Taman Meru, Ipoh.

2T7R1278

Alhamdulillah, majlis berjalan lancar dan meriah. Tentulah, Auntie Sheera merupakan anak tunggal Opahsu dan Toksu 🙂

Saya kongsikan sedikit gambar hari bahagia Auntie Sheera yang saya ambil dari kamera Ayah untuk tatapan bersama.

2T7R1291 2T7R1306

Auntie Sheera sangat cantik dengan persalinan berwarna peach. Pandai Auntie Sheera memilih warna.

2T7R1313

Mujurlah Auntie Sheera sudah ada pengapit, jika tidak pasti saya sudah berada di tepi pengantin..hihi

Disebabkan Auntie Sheera bertemu jodoh dengan Uncle Asyraf yang juga tinggal di Ipoh, kenduri bertandang dibuat pada keesokannya..cool, bukan?

2T7R1359

Aha, ada juga gambar kami sekeping 🙂

2T7R1405

Untuk majlis bertandang, Auntie Sheera mengenakan dress berwarna hijau lembut.

2T7R1417 2T7R1451

Saya rasa Auntie macam princess! Sangat cantik..

Tahniah buat Auntie Sheera dan Uncle Asyraf. Saya doakan semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin.

Leave a Reply

